Enduro Varx EX skladem
Vyberte si ze skladových zásob motorek Stark Varg.
Sestavit Varg EX na míru
Nakonfigurujte si motorku Stark Varg přesně podle Vašich potřeb.
Specifikace Stark VARG EX
až 80hp
výkon
120 kg
hmotnost
1036Nm
točivý moment
až 6 hodin
jízdy v terénu
1-2 hodiny
nabíjení
VARG překonává konkurenci v tichosti
Náš cíl: nabídnout vám nejrychlejší enduro motocykl na světě – Stark VARG EX. Tato průlomová elektrická motorka kombinuje maximální zážitek z jízdy s inovativní technologií. Tento výjimečný stroj posouvá hranice toho, co lze od motocyklu očekávat, a spojuje tichost, vysoký výkon a minimální nároky na údržbu.
V porovnání s benzínovými motorkami se VARG EX snadněji řídí, vyžaduje méně údržby a lze na něm jezdit prakticky kdekoli, aniž by rušil sousedy. Motorka nabízí plně nastavitelný výkon v rozsahu 10 až 80 HP a možnost přizpůsobit výkonové křivky tak, aby odpovídaly vašim preferencím.
Delší životnost než u 450cc
Větší výkon než u 450 cc
Nízké nároky na údržbu
Nulové emise Nulový hluk
Vestavěná navigace a záznam trasy
Přizpůsobitelný zážitek z jízdy
.
.
NEUVĚŘITELNÁ OVLADATELNOST, NÍZKÁ HMOTNOST
VARG EX váží pouhých 120 kg, což z něj dělá mimořádně lehký a obratný stroj pro jízdu na tratích i trailech. Drastické snížení rotační hmotnosti zajišťuje, že elektricky poháněný VARG nabízí působivě lehký pocit z jízdy. Jezdci si často všímají, že stroj působí "lehčeji než 125cc".
Podvozek byl pečlivě navržen nejen pro úsporu hmotnosti a zajištění optimální pružnosti, ale také pro dokonalé vyvážení těžiště a rozložení hmotnosti. Minimalizovaná rotační hmotnost a špičkové provedení podvozku umožňují maximální kontrolu a pohodlí, což zlepšuje vaši efektivitu, rychlost a celkový jezdecký zážitek.
SNADNĚJŠÍ, RYCHLEJŠÍ
Odstraněním prvků jako jsou převody a spojka je usnadněna jízda na VARG, což vám dává větší kontrolu, vede k menšímu počtu chyb a vyšší rychlosti při překonávání překážek. Prostě čisté soustředění na jízdu.
OPTIMALIZOVANÉ
Patentovaný kryt baterie "Flying V" s voštinovou strukturou z hořčíku spojuje každý článek přímo s krytem. Díky využití krytu jako držáku článku je dosaženo lepšího chlazení, vyšší pevnosti a nižší hmotnosti.
DESIGN
Nejen rychlý, ale i krásný. Náš designový jazyk představuje poctivé inženýrství v kombinaci s přírodou a úspěchem.
.
.
NÍZKÉ NÁKLADY NA ÚDRŽBU
S VARG EX již nemusíte být mechanik, abyste mohli jezdit na enduru. Motorka je navržena pro snadnou údržbu. Žádná výměna filtrů, žádné seřizování ventilů, žádná složitá údržba. Péče o VARG je stejně snadná jako servis jízdního kola. Díky nízkým finančním a časovým nákladům na servis, je VARG nejdostupnější enduro motorka, kterou můžete vlastnit.
Navíc u nás můžete objednat veškeré náhradní díly. Nevíte si s něčím rady? K motorce VARG EX existuje rozsáhlá databáze servisních videí a postupů. Ozvěte se nám a pomůžeme vám.
TECHNICKÁ PODPORA
Na motorkách VARG sami často jezdíme a udržujeme je, můžete se na nás obrátit. Dále aplikace VARG nabízí podporu 24/7.
ZÁRUKA
Produkty Stark Future jsou vyráběny s maximální péčí, procházejí důkladnou kontrolou kvality a vztahuje se na ně dvouletá záruka.
NÁHRADNÍ DÍLY
Sklady jsou aktivně udržovány a pravidelně doplňovány, abychom zajistili rychlé dodání potřebných dílů.
JEDNODUCHÁ ÚDRŽBA
Videonávody, online příručky a postupy pro řešení problémů naleznete ve vyhrazené sekci podpory na našich webových stránkách.
.
Motor
Kryt z uhlíkových vláken 360V
Baterie
7,2 kWh
Nabíječka
3,3 kW, 16 A, 120/240 V
Doba nabíjení
2 hodiny při 240 V / 3,5 hodiny při 120 V
Řetěz a pastorky
RK MXU UW-ring Zlatý řetěz 520 a zadní pastorek 7075 T6
Výkon
60/80 hp
Točivý moment
1036 Nm na zadním kole
Rám
CrMo
Brzdy
Brembo
Přední - Dvoupístkový třmen, Galfer kotouč 260 mm
Zadní - Jednopístkový třmen, Galfer kotouč 220 mm
Pneumatiky
Přední - 90/90-21
Zadní - 140/80-18
Úhel vidlice (rake)
26,1°
Rozvor
148,8 cm
Světlá výška
Plně vysunutý - 36,8 cm
Statický SAG - 34,5 cm
Výška sedadla
Plně vysunutý - 99,0 cm
Statický SAG - 96,6 cm
Hmotnost
120 kg
.
.
Chytrý telefon vojenské třídy
Včetně SIM karty pro nepřetržité připojení 24/7
Bezdrátové připojení a nabíjení
Vedení záznamů o jízdách a časech
Vodotěsnost IP69K a odolnost proti nárazům
Over-the-air aktualizace softwaru
ARKENSTONE
Arkenstone je nárazuvzdorný, vodotěsný smartphone se systémem Android, který se dá vloží do držáku na řidítkách. Bezdrátově komunikuje s motocyklem a upravuje jeho vlastnosti.
APLIKACE VARG
100% přizpůsobitelnost pomocí aplikace VARG. Nastavte si režimy výkonu, zaznamenávejte trasy a sledujte podrobné statistiky všech vašich jízd.
JEDNODUCHÉ NASTAVENÍ
Jednoduchým přejetím prstu po displeji telefonu upravíte křivku výkonu nebo rekuperačního brzdění. Mezi režimy můžete přepínat stisknutím tlačítka - během jízdy.
Proč si zamilujete motorku VARG
Homologace
Stark Varg EX je plně homologován pro silniční provoz v Evropě, Austrálii, Novém Zélandu, Spojených státech a Kanadě. To znamená, že splňuje všechny nezbytné bezpečnostní, výkonové a ekologické normy, což vám umožní užít si jízdu v jakémkoli terénu nebo ulici s naprostým klidem. V Evropě vyžaduje Varg EX řidičský průkaz A1. V mnoha zemích na něm však můžete legálně jezdit s řidičským průkazem kategorie B, díky čemuž je ještě dostupnější pro nové jezdce nebo ty, kteří přecházejí na dvě kola. Podrobné informace o požadavcích na řidičský průkaz v celé Evropě naleznete na webových stránkách FEMA https://www.femamotorcycling.eu/consumer-information/european-driving-licence/. Váš motocykl bude dodán s certifikátem o shodě (COC), oficiálním dokladem, že splňuje všechny regulační požadavky. Tento dokument zjednodušuje registrační proces ve většině zemí, takže příprava vašeho Varg EX na silnici je snazší než kdy dříve. Pro Spojené státy a Kanadu také zahrnujeme prohlášení výrobce o původu (MSO), které zajišťuje, že máte vše, co potřebujete k registraci svého kola. Abychom vylepšili vaše zkušenosti, jsme hrdí na to, že nabízíme komplexní službu správy registrací v mnoha regionech. Tato služba se postará o nezbytnou administrativu a kroky potřebné k registraci a zajistí vám bezproblémový proces od nákupu až po připravenost na cestu. Podrobnosti o této službě, včetně dostupnosti a ceny, budou k dispozici před dodáním vašeho VARG EX.
Design
Rozloučení s komponentami jako přední chladič a výfuk umožňuje ergonomii modelu Stark VARG dotáhnout k dokonalosti. Karoserii jsme navrhli a zkonstruovali tak, aby vám poskytovala co nejlepší ovladatelnost a kontrolu, což vám umožní jezdit déle a s menší námahou.
Náš designový jazyk definujeme jako "Výkon, lidské umění". Aspekt výkonu se týká poctivého designu s viditelně optimalizovaným inženýrstvím. Lidské umění, naše ambice vytvořit přirozený, organický a svalnatý tvar, definující "svaly, napětí a plynulost". Naším přáním bylo, aby byl VARG nejen rychlý, ale také krásný.
- Designový jazyk definovaný jako "výkon, lidské umění".
- Odstranění předních chladičů a výfuků.
- Optimalizovaná ergonomie - vycizelovaná k dokonalosti.
- Lepší ovladatelnost a kontrola, delší jízda s menší námahou.
- 3D Ripple vzor uvnitř karoserie, 15% úspora hmotnosti.
- Rychlá demontáž karoserie, 7 šroubů za méně než minutu.
- Logo Stark Future z 24karátového zlata na horní části z uhlíkových vláken symbolizuje mentalitu společnosti v plném kruhu a také naši touhu stát se jedničkou.
Pohonné ústrojí
Motocykl VARG má nejsilnější poměr výkonu k hmotnosti ze všech sériových motokrosových motocyklů. Náš motor s pouzdrem z uhlíkových vláken pracuje na jmenovitém napětí 360 V, vyvíjí 80 koní a 9 koní na kilogram. Poskytuje neuvěřitelný točivý moment 275 Nm na protihřídeli a 938 Nm na zadním kole. Motor je navržen a optimalizován pro více než 95% účinnost většiny výkonového rozsahu a využívá vodou chlazený hliníkový plášť, který zároveň slouží jako konstrukční část šasi. Měnič je integrován přímo do motorové skříně, což snižuje hmotnost a zjednodušuje chladicí proces.
- Stark Future vyvinul nejmenší měnič na světě pro výkonové rozsahy 50-100 kW s technologií čekající na patent.
- Vodou chlazená skříň motoru, která je součástí konstrukčního šasi, minimalizuje hmotnost a objem.
- Pokročilý výkon procesoru pro algoritmy zajišťující spolehlivost a bezpečnost.
- O 30 % vyšší špičkový výkon než u 450cc motocyklu. 80 koní a točivý moment 938 Nm na zadním kole.
- Nejvyšší poměr výkonu k hmotnosti v motocyklovém průmyslu.
- Motor váží pouhých 9 kg.
Baterie VARG s kapacitou 6,5 kWh vám umožní jezdit až 6 hodin na trailu nebo absolvovat celou jízdu MXGP v závislosti na schopnostech jezdce a podmínkách na trati. Plné nabití je možné dosáhnout za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce. Díky použití patentovaného lehkého hořčíkového pouzdra s konceptem 'Flying V' je každý článek připojen přímo k pouzdru, což zajišťuje efektivní chlazení a výjimečný poměr kapacity k hmotnosti.
- Vzduchem chlazené hořčíkové pouzdro.
- Patentovaná struktura ve tvaru plástve.
- Patentované držáky článků 'Slippery Fingers'.
- Patentovaný systém odlehčení tlaku, dosahující vodotěsnosti IP69K.
- Uspořádání ve tvaru létajícího V optimalizuje těžiště a zvyšuje obratnost.
- Dojezd srovnatelný s plnou nádrží benzínu u 450cc motocyklu, což stačí na dokončení celé jízdy MXGP v závislosti na podmínkách na trati nebo až na 6 hodin jízdy na trailu.
- Plné nabití za 1-2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce.
Podvozek
Při vývoji modelu VARG EX jsme pečlivě porovnávali a analyzovali současná nejvýkonnější enduro kola. Tato metodika nás vedla k vytvoření podvozku, který poskytuje ideální množství vertikálního, bočního a torzního prohnutí, aby poskytoval předvídatelnou, stabilní a pohodlnou jízdu.
Rám VARG EX se vyznačuje výrazným zlepšením díky zvýšenému vertikálnímu prohnutí rámu v oblasti uložení zadního tlumiče a vylepšenému bočnímu prohnutí v přední části rámu. To vede k lepšímu pocitu z jízdy, lepší přilnavosti v zatáčkách a lepšímu ovládání.
Jeden z nejlepších světových enduro jezdců a šestinásobný mistr světa Taddy Blazusiak podrobil podvozek nejextrémnějším podmínkám testování a pomohl tak značce Stark dosáhnout nejlepšího výkonu, pohodlí a odolnosti. A tím vám poskytl lepší jízdu.
Kolo Stark VARG se vyznačuje nízkým, optimalizovaným těžištěm v blízkosti spodní polohy nohy jezdce, díky čemuž je kolo výrazně lehčí a agilnější. Tato konstrukce zajišťuje optimální rozložení hmotnosti a přináší bezkonkurenční zážitek z jízdy v peří. Na základě zkušeností konstruktérů, designérů a renomovaného motocyklového designéra Tonyho Foala vyvinul tým ultralehký trubkový rám z chromolybdenové oceli. Tento rám vyvažuje výjimečnou pružnost a pevnost a je nejlehčím enduro rámem na světě s hmotností pouhých 6 kg.
- Stark VARG má nejlehčí enduro rám na světě.
- Hliníkový pomocný rám využívá rovné trubky a kované spoje pro nejlepší kompromis mezi hmotností, pevností a odolností.
- Integrované kované a strojově opracované zvedací úchyty, které zpevňují konstrukci a poskytují velmi pohodlnou a praktickou rukojeť pro zvedání a polohování kola.
- Střední držák závěsu na kyvné vidlici umožňuje zvýšit světlou výšku o 60 mm ve srovnání s konkurencí.
- Pokročilá technologie odlévání hliníku kyvné vidlice znamená ještě větší úsporu hmotnosti ve srovnání s konkurencí.
- Přední pomocný rám z uhlíkových vláken, který obsahuje sestavu předního spoileru a sedlovou jednotku a zefektivňuje ergonomii bez zbytečného nebo nechtěného prohýbání. Slouží také jako trychtýř, který usměrňuje proudění vzduchu k baterii, motoru a chladiči umístěnému pod sedadlem.
- Kované a CNC obráběné hliníkové trojité třmeny 7075 T6 s vynikajícím poměrem hmotnosti a pevnosti a optimalizovanou charakteristikou ohybu.
Odpružení
Zažijte pocit, jako byste přelétávali skály a překážky—odpružení VARG EX Kayaba bylo vyvinuto společně s odborníky z Technical Touch a legendou endura Taddy Blazusiakem, aby vám poskytlo nejlepší odpružení na trhu.
Přední odpružení má zdvih 300 mm a zadní 303 mm, křivka průběhu pérování je optimalizovaná pro stabilitu a pohodlí, takže můžete očekávat perfektní trakci a plyšovou jízdu.
Díky třem základním nastavením si můžete vybrat odpružení přizpůsobené vaší hmotnosti a úrovni dovedností, což zajistí kolo dokonale přizpůsobené vašemu stylu jízdy a hmotnosti. Rychlejší jezdci by měli zvolit o jedno nastavení vyšší, zatímco amatéři mohou dát přednost nižšímu nastavení. Specifické uchycení odpružení VARG navíc poskytuje působivých 60 mm dodatečné světlé výšky.
- Přední vidlice s uzavřenou kazetou KAYABA/Technical Touch se zdvihem 300 mm a systémem tlumení AOS.
- Vnější trubky s lehkým povlakem Kashima a vnitřní trubky s povlakem niCr pro minimalizaci tření a maximální odolnost proti opotřebení.
- 50mm zadní tlumič s 16mm tyčí potaženou niCr pro stejnou účinnost s nízkým třením a vysokou odolností.
- Křivka progrese odpružení je optimalizována pro pohodlí a stabilitu a zároveň zlepšuje trakci.
- Trojitý regulátor se systémem nízké komprese a odskoku. Zdvih odpružení 310 mm i vzadu pro vyvážený pocit z jízdy.
Zadní náprava
Zadní náprava a kyvná vidlice VARG se vyznačují dvěma pozoruhodnými inovacemi.
První je pokročilý seřizovač řetězu pro přesné a precizní nastavení řetězu. Blok seřizovače obsahuje pružinu a hřídel, která při každém otočení o 90 stupňů poskytne slyšitelnou zpětnou vazbu v podobě kliknutí. Pomocí šestihranného klíče můžete snadno otočit stejný počet kliknutí na každé straně a dokonale seřídit kolo s optimálním napnutím řetězu.
Představili jsme další vylepšení v podobě zapuštěné zadní osy, která eliminuje vyčnívající matice a šrouby, jež by se mohly zachytit o koleje, nečistoty nebo kameny - snižuje riziko a zároveň zlepšuje vaše jízdní vlastnosti a ovladatelnost.
- Seřizovač řetězu s kliknutím umožňuje bezproblémové nastavení. Už nemusíte používat dva klíče, stačí jeden šestihranný.
- Zapuštěná matice zadní nápravy snižuje riziko zapadnutí do vyjetých kolejí.
Řetěz a pastorky
Řetěz RK MXU UW-ring Gold 520 je známý svou výjimečně pevnou a úzkou konstrukcí s nejvyšší pevností v tahu na trhu. Je nejlepší volbou v šampionátech MXGP a FIM Hard Enduro, sdílí řešení těsnění běžně používané v kategorii Moto3™ MotoGP™ a nabízí o 5 % nižší tření pro větší dojezd a výkon. Optimalizované pryžové kroužky snižují vibrace a tření desek, zatímco zadní řetězové kolo, opracované z hliníku 7075 T6, zajišťuje nejvyšší možnou odolnost proti opotřebení. Přední řetězové kolo, kované z kalené oceli, se může pochlubit stejně dlouhou životností.
Kola
Kolo VARG má náboje z plně CNC opracovaného hliníku 6082 T6, což zajišťuje vynikající pevnost a nízkou hmotnost. K těmto nábojům jsme zvolili nejkvalitnější ocelové dráty a dokončili sestavu ráfky z hliníku 7050 T6 letecké kvality.
- Kované a CNC opracované náboje z hliníku 6082 T6.
- Nejkvalitnější ocelové dráty.
- Ráfky z hliníku 7050 T6 letecké kvality.
Nejlepší brzdy v odvětví
Řídítka VARG jsou vyrobena z leteckého hliníku 7075 T6, který je známý svou výjimečnou pevností a odolností. S průměrem 28,6 mm a vybavená gripy z měkké směsi poskytují optimální stabilitu a kontrolu za všech okolností. Na dosah palce je pohodlně umístěn náš patentovaný hliníkový přepínač map CNC, který vám umožní okamžitý přístup k oblíbeným režimům výkonu.
Řetěz a ozubený kola
Řetěz RK MXU UW-kroužek Gold 520 je extrémně pevný, úzký, lehký a má nejvyšší pevnost v tahu na trhu. Oblíbená volba týmů na šampionátech MXGP i FIM Hard Enduro. Stejné řešení těsnění se používá také v kategorii Moto3™ MotoGP™, konstrukce umožňuje o 5 % nižší tření ve srovnání s řetězem bez kroužku, a tedy delší dojezd a vyšší výkon. Optimalizované pryžové kroužky snižují vibrace řetězu a odstraňují tření desek. Zadní řetězové kolo je vyrobeno z německého hliníku 7075 T6, který zajišťuje nejvyšší odolnost proti opotřebení v celé produktové řadě. Přední řetězové kolo je kované z kalené oceli a má podobnou životnost.
Řidítka a gripy
Hliníková řídítka 7075 T6 o průměru 28,6 mm, dodávaná s měkkými gumovými gripy.
Světla
Světla, která skutečně odvádějí svou práci – LED světlomet North Star s intenzitou 4000 lumenů promění noc v den a zajistí vynikající viditelnost za jakýchkoli podmínek. Použitím co nejmenšího reflektoru a pouzdra byl vytvořen lehký, odolný a silný systém předního světla, který je třikrát výkonnější než většina enduro světlometů.
Revoluční kluzná deska
Chrániče VARG jsou vyvinuty pro maximální ochranu, odolnost a minimální hmotnost, ve skutečnosti se jedná o nejlehčí motocyklové chrániče na světě. Tvar je nejen designově krásný, ale také ideální pro odrážení kamínků, větví a keřů, díky čemuž jsou vaše ruce vždy chráněny. Jednodílná konstrukce dále zvyšuje odolnost tím, že eliminuje křehké držáky, čímž snižuje riziko zlomení.
Pneumatiky PIRELLI MX32
Pneumatiky vítězů mistrovství světa MXGP: Pirelli Scorpion MX32. S pneumatikami 110/90-19 na zadním a 80/100-21 na předním kole.
Nejlehčí stupačky na světě
Stupačky byly odlity a opracovány ze speciální nerezové oceli: materiálu, který má o 40 % vyšší pevnost v tahu než titan nebo chrommolybdenová ocel. To nám umožnilo vyrobit stupačku, která je lehčí než titanové prvky používané v současné době na trhu a při závodech a zároveň je o 20 % pevnější než referenční prvky OEM na trhu. Design stupaček je skvělým příkladem našeho úsilí o zlepšení jízdních vlastností a zlepšení zážitku z jízdy.