Jak si sestavit motorku na míru.
Velikost zadního kola
18" ideální pro enduro.
19" ideální pro MX.
Stojánek
Vhodné pro enduro vyjíždky bez zázemí se stojanem.
Zadní brzda
Můžeš si zvolit ovládání zadní brzdy rukou. Je překvapivé, jak rychle si lze zvyknout a ocenit to.
Hmotnost jezdce
Pokud jsi ostřejší jezdec, zvol o jednu kategorii vyšší hmotnost, než je tvá skutečná v moto oblečení.
Výkon
Už výkon 60 hp je v poho. Pokud si chceš užívat nejsilnější krosku na světě, zvol 80 hp. Ale opatrně!

Proč si zamilujete motorku VARG
978Nm
točivý moment
až 80hp
výkon
118 kg
hmotnost
až 6 hodin
jízdy v terénu
1-2 hodiny
nabíjení
Nabíječka
Nabíječka VARG je součástí dodávky motocyklu. Dodává se s rychlonabíjecí zástrčkou pro standardní zásuvku 220 V a poskytuje nabíjecí výkon 3,3 kW, což umožňuje plné nabití baterie za méně než 2 hodiny. Adaptér pro zásuvku 110 V lze zakoupit samostatně.
Motor s objímkou z karbonových vláken a měnič
Model VARG je vybaven motorem s nejvýkonnějším poměrem výkonu a hmotnosti ze všech sériově vyráběných motokrosových motocyklů. Náš motor s karbonovým pouzdrem běží na jmenovitém napětí 360 V a chrlí 80 koní a 9 koní na kilogram. Poskytuje neuvěřitelný točivý moment 275 Nm na předlohové hřídeli a 978 Nm na zadním kole. Motor je navržen a optimalizován pro dosažení účinnosti více než 95 % ve většině výkonového rozsahu a těží z vodou chlazeného hliníkového pouzdra, které slouží i jako konstrukční součást podvozku. Měnič je integrován do skříně motoru, aby se snížila hmotnost a zjednodušil proces chlazení.
- Společnost Stark Future vynalezla nejmenší měnič na světě pro výkonové rozsahy 50-100 kW s technologií, na kterou je čeká schválení patentu.
- Vodou chlazená skříň motoru, která tvoří součást konstrukčního podvozku pro minimalizaci hmotnosti a objemu.
- Pokročilý procesor pro algoritmy zajišťující spolehlivost a bezpečnost.
- O 30 % vyšší špičkový výkon než u motoru o objemu 450 ccm. 80 koní a točivý moment 978 Nm na zadním kole.
- Nejvyšší poměr výkonu a hmotnosti v motocyklovém průmyslu.
- Motor váží pouhých 9 kg.
Baterie
Baterie VARG s kapacitou 7,2 kWh vám umožní jet až 6 hodin po stezce nebo absolvovat kompletní rozjížďku MXGP v závislosti na schopnostech jezdce a stavu trati. Úplného nabití lze dosáhnout za 1–2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce. Pomocí patentovaného lehkého hořčíkového pouzdra s voštinovou strukturou spojuje nejmodernější koncept " Flying V " každý článek přímo s pouzdrem, čímž se dosahuje efektivního chlazení a výjimečného poměru kapacity k hmotnosti.
- Vzduchem chlazené hořčíkové pouzdro.
- Patentovaná voštinová struktura.
- Patentované držáky článků " Slippery Fingers ".
- Patentovaný systém pro odlehčení tlaku, dosahující vodotěsnosti IP69K.
- Uspořádání ve tvaru létajícího V pro optimalizaci těžiště a zvýšení agility.
- Dojezd podobný plné nádrži benzínu u modelu 450, dostatečný k dokončení celé jízdy MXGP v závislosti na podmínkách trati nebo až 6 hodin jízdy po terénu.
- Plné nabití za 1–2 hodiny v závislosti na nabíječce a zásuvce.
Podvozek
Během vývoje modelu VARG MX 1.2 jsme pečlivě porovnávali a analyzovali současná nejvýkonnější motokrosová kola a pro reálné testování jsme využili zkušeností některých z nejlepších sportovců na světě. Tato metodologie nás vedla k vytvoření podvozku, který poskytuje ideální množství vertikálního, bočního a torzního ohybu pro předvídatelnou, stabilní a pohodlnou jízdu.
Rám VARG MX 1.2 se vyznačuje výrazným zlepšením díky zvýšenému vertikálnímu ohybu rámu v oblasti uchycení zadního tlumiče a vylepšenému bočnímu ohybu v přední části podvozku. To vede k plynulejšímu pocitu, lepší přilnavosti v zatáčkách a ovladatelnosti.
Někteří z nejslavnějších motokrosových sportovců na světě podrobili podvozek nejextrémnějším testovacím podmínkám, což pomohlo značce Stark dosáhnout nejlepšího výkonu, pohodlí a odolnosti. A tím i lepší jízdu. Stark VARG se vyznačuje nízkým, optimalizovaným těžištěm v blízkosti spodní části nohou jezdce, díky čemuž se kolo cítí výrazně lehčí a agilnější.
Tato konstrukce zajišťuje optimální rozložení hmotnosti a poskytuje bezkonkurenční zážitek z jízdy jako peříčko. Tým, čerpající z odborných znalostí inženýrů, designérů a renomovaného motocyklového designéra Tonyho Foalea, vyvinul ultralehký trubkový rám z chrom-molybdenové oceli. Díky výjimečné flexibilitě a pevnosti je tento rám s hmotností pouhých 6,5 kg nejlehčím motokrosovým rámem na světě.
Stark VARG MX 1.2 má nejlehčí motokrosový rám na světě. Hliníkový pomocný rám využívá rovné trubky a kované spoje pro nejlepší kompromis mezi hmotností, pevností a odolností. Integrované kované a obráběné zvedací rukojeti zesilují konstrukci a poskytují velmi pohodlné a praktické madlo pro zvedání a polohování motocyklu. Středně umístěný držák táhla na kyvné vidlici umožňuje zvýšení světlé výšky o 60 mm ve srovnání s konkurencí. Pokročilá technologie odlévání hliníku kyvné vidlice znamená ještě větší úsporu hmotnosti ve srovnání s konkurencí. Přední pomocný rám z uhlíkových vláken pro uložení sestavy předního spoileru a sedla, čímž se zefektivňuje ergonomie bez zbytečného nebo nežádoucího ohýbání.
Toto slouží také jako trychtýř pro směrování proudění vzduchu k baterii, motoru a chladiči umístěným pod sedlem. Kované a CNC obráběné hliníkové trojité svorky 7075 T6 s vynikajícím poměrem hmotnosti a pevnosti a optimalizovanými charakteristikami flexibility.
Odpružení
Zažijte pocit plynutí přes kameny a překážky – odpružení VARG MX 1.2 Kayaba bylo vyvinuto společně s odborníky z Technical Touch a některými z nejlepších motokrosových sportovců na světě, aby vám poskytlo nejlepší odpružení na trhu ihned po vybalení.
S 310 mm zdvihu vpředu a 303 mm zdvihu vzadu a křivkou progrese páčení optimalizovanou pro stabilitu a pohodlí se můžete těšit na perfektní trakci a plynulou jízdu.
Se 3 dostupnými standardními nastaveními si můžete vybrat odpružení přizpůsobené vaší hmotnosti a úrovni dovedností, což zajistí motocykl dokonale vyhovující vašemu stylu jízdy a hmotnosti. Pro rychlejší jezdce zvolte o jedno nastavení vyšší, zatímco amatéři mohou preferovat nižší. Specifické uchycení závěsů u modelu VARG navíc poskytuje působivých 60 mm dodatečné světlé výšky.
- Přední vidlice KAYABA/Technical Touch s uzavřenou kazetou a zdvihem 310 mm a tlumicím systémem AOS.
- Lehké vnější trubky s povlakem Kashima a vnitřní trubky s povlakem NiCr pro minimalizované tření a maximální odolnost proti opotřebení.
- 50mm zadní tlumič s 16mm tyčí s niCr povlakem pro stejnou účinnost s nízkým třením a vysokou odolnost.
- Křivka postupu závěsu je optimalizována pro pohodlí a stabilitu a zároveň zlepšuje trakci.
- Trojitý seřizovač s nízkou kompresí a systémem odskoku. Zdvih odpružení 303 mm i vzadu pro vyvážený pocit.
Konstrukce a karoserie
Rozloučili jsme se s komponenty, jako je přední chladič a výfuk a ergonomii modelu Stark VARG tak dovedli k dokonalosti. Karoserii jsme navrhli a zkonstruovali tak, abyste měli co nejlepší ovladatelnost a kontrolu, což vám umožní jezdit déle s menší námahou.
Náš designový jazyk definujeme jako "Výkon, lidské umění". Aspekt výkonu odkazuje na poctivý design s viditelně optimalizovaným inženýrstvím. Lidské umění, naše ambice vytvořit přirozený, organický a svalnatý tvar, definující "svaly, napětí a plynulost". Naším přáním bylo nejen udělat VARG rychlým, ale také krásným.
- Designový jazyk definovaný jako "performance, lidské umění".
- Demontáž předních chladičů a výfuku.
- Optimalizovaná ergonomie – vypracovaná k dokonalosti.
- Lepší ovladatelnost a kontrola, delší jízda s menší námahou.
- 3D vlnitý vzor uvnitř karoserie, úspora hmotnosti o 15 %.
- Rychlá demontáž karoserie, 7 šroubů za méně než minutu.
- Logo Stark Future z 24karátového zlata na horní části z uhlíkových vláken symbolizuje mentalitu uzavřeného kruhu společnosti a také naši touhu stát se číslem 1.
Displej, telefon a aplikace
Prostřednictvím aplikace Stark VARG APP vám nabízíme 100% uzpůsobení jízdy. Unikátní displej Stark VARG ARKENSTONE je nárazuvzdorný a vodotěsný telefon se systémem Android, tzv. "Stark VARG ARKENSTONE ". Po uzamčení se nabíjí a komunikuje bezdrátově, přičemž slouží výhradně jako displej na motorce, a po odcvaknutí pomocí stisknutí tlačítka je z něj plně funkční smartphone.
V aplikaci Stark VARG APP vám umožníme nastavit křivku výkonu, brzdění motorem a virtuální setrvačník, stejně jako kontrolu trakce. Můžete si sestavit více než 100 různých jízdních režimů a vybrat si pět z nich, které budou na vaší motorce v danou dobu aktivně k dispozici. Pomocí tlačítka na řídítkách můžete okamžitě přepínat mezi těmito pěti režimy. Sestavte si jízdní režimy tak, aby fungovaly jako dvoutakt 125 ccm, čtyřtakt 450 ccm nebo cokoliv mezi tím.
Vlastnosti:
• Aplikace Stark VARG APP je k dispozici v telefonu Stark VARG ARKENSTONE nebo v jakémkoli zařízení se systémem Android či iOS.
• Informace z telefonu Stark VARG ARKENSTONE můžete snadno přenést do jakéhokoli jiného chytrého telefonu, kde můžete aktualizovat jízdní režimy nebo analyzovat údaje o jízdě. To zahrnuje časy na okruhu, údaje z map, rychlost, gravitační přetížení, dobu jízdy a spotřebu energie.
• Možnost sdílení tras nebo jízdních režimů s vašimi přáteli.
• Na displeji můžete zkontrolovat zbývající stav baterie a zobrazit odhad dojezdu podle stylu jízdy.
• Individuální režimy jízdy: Využijte každou situaci co nejlépe díky uložení více než 100 individuálních konfigurací motocyklu, které vám umožní přizpůsobit křivku výkonu, brzdění motorem, kontrolu trakce a virtuální účinek setrvačníku příslušnému terénu a podmínkám.
• Připojení k internetu: Uživatelé s prémiovým předplatným obdrží SIM kartu, která jim umožní nepřetržité připojení ve více než 150 zemích a dokonce budou moci používat Stark VARG ARKENSTONE jako své osobní zařízení.
• Navigace na displeji: Užijte si svá dobrodružství naplno, displej na motorce plánuje vaši trasu pomocí chytré navigace s GPS přímo na displeji. Základní zdroj informací při jízdě na odlehlých stezkách.
• Časomíra na okruh: S naším počítadlem kol s GPS, které umožňuje sledovat časy kol na jakémkoli okruhu, můžete překonávat své limity.
Všechny výše uvedené funkce budou k dispozici v rámci našeho prémiového předplatného a některé funkce, jako je nepřetržité připojení k internetu, počet jízdních režimů, nastavitelnost a navigace, jsou omezeny, pokud si zvolíte bezplatný tarif. Všechny tarify automaticky obdrží nejnovější aktualizace softwaru bezdrátově a novým zákazníkům nabízíme měsíční bezplatnou zkušební verzi tarifu Premium. Tarif si budete moci vybrat nebo aktualizovat v aplikaci Stark VARG.
Kovaná a CNC obráběná kola
Kolo VARG je vybaveno náboji kol z hliníku 6082 T6, plně obráběnými CNC, což zaručuje vynikající pevnost i nízkou hmotnost. K nábojům jsme použili dráty z nejkvalitnější oceli a kompletní balíček doplňují ráfky z hliníku 7050 T6.
- Kované a CNC obráběné náboje 6082 T6.
- Dráty z nejkvalitnější oceli.
- Ráfky z hliníku 7050 T6 v letecké třídě.
Nejlepší brzdy v odvětví
Špičkový výrobce brzd Galfer dodává přední a zadní kotouče o průměru 260 mm a 220 mm, na které je vyvíjen tlak hydraulickým systémem Brembo.
Řetěz a ozubený kola
Řetěz RK MXU UW-ring Gold 520 je známý svou výjimečně pevnou a úzkou konstrukcí s nejvyšší pevností v tahu na trhu. Nejlepší volba v šampionátech MXGP a FIM Hard Enduro, sdílí řešení těsnění běžně používané v Moto3 ™ kategorie MotoGP ™ nabízí o 5 % menší tření pro větší dosah a výkon. Optimalizované pryžové kroužky snižují vibrace a tření lamel, zatímco zadní řetězové kolo, obrobené z hliníku 7075 T6, zajišťuje nejvyšší možnou odolnost proti opotřebení. Stejně dlouhou životností se může pochlubit i přední ozubené kolo kované z kalené oceli.
Řidítka a gripy
Řídítka VARG jsou vyrobena z leteckého hliníku 7075 T6, který je proslulý svou výjimečnou pevností a odolností. S průměrem 28,6 mm a měkkými rukojeťmi poskytují optimální stabilitu a kontrolu za všech okolností. Náš patentovaný CNC hliníkový přepínač map je pohodlně umístěn v dosahu palců a umožňuje vám okamžitý přístup k vašim oblíbeným režimům výkonu.
Regulátor řetězu a zadní náprava
Zadní náprava a kyvné rameno mají dvě pozoruhodné inovace.
Za prvé, pokročilý nastavovač řetězu pro přesné a přesné nastavení řetězu. Nastavovací blok obsahuje pružinu a hřídel, které při každém otočení o 90 stupňů poskytují slyšitelnou zpětnou vazbu. Pomocí šestihranného šroubováku můžete snadno otočit stejný počet kliknutí na každou stranu a dokonale vyrovnat kolo s optimálním napnutím řetězu.
O další stupeň výš jsme zavedli plochý design zadní nápravy, který eliminuje vyčnívající matice a šrouby, které by se mohly zachytit o vyjeté koleje, hlínu nebo kameny – což snižuje riziko a zároveň zlepšuje váš zážitek z jízdy a ovladatelnost.
- Nastavovač řetězu s klikáním umožňuje bezproblémové nastavení. Už nemusíte používat dva klíče, stačí jeden imbus.
- Rovná matice zadní nápravy snižuje riziko zachycení ve vyjetých kolejích.
Revoluční kluzná deska
Revoluční lehký ochranný kryt s pěnou s nízkou hustotou pro vysokou absorpci nárazu. Kryt funguje jako štít pro hnací ústrojí a zároveň pomáhá chránit jezdce.
Při skoku pěna absorbující náraz drasticky snižuje náraz na kotníky jezdce oproti tradičnímu rámu, protože pěna absorbuje náraz, zatímco tradiční rám zůstává tuhý.
Patentovaný "plovoucí" ochranný kryt také umožňuje obrovské úspory hmotnosti tím, že odstraňuje potřebu nižšího rámu.
Pneumatiky PIRELLI MX32
Pneumatiky vítězů mistrovství světa MXGP: Pirelli Scorpion MX32. S pneumatikami 110/90-19 na zadním a 80/100-21 na předním kole.
Nejlehčí stupačky na světě
Naše stupačky jsou odlité a opracované ze speciální směsi nerezové oceli a nabízejí o 40 % vyšší mez kluzu než titanové nebo chrom-molybdenové varianty. Jsou lehčí než většina titanových nabídek z aftermarketu a o 20 % pevnější než reference od výrobců originálních dílů a jsou příkladem našeho závazku k inovacím v designu a výkonu.

.
Nejpokročilejší elektrická motorka na světě
Motorka Stark VARG MX 1.2 má o 30 % vyšší výkon než tradiční motorka 450 se spalovacím motorem a překonává všechny ostatní motorky na trhu.
.
.
Jezděte kdekoli a kdykoli
Téměř neslyšný motor motorky Stark VARG MX 1.2 vám umožní jezdit kdekoli a kdykoli a umožní vám jezdit na místech, o kterých se vám dříve ani nesnilo.
.
.
Lehká a hbitá
Díky nejlehčímu motokrosovému rámu na světě, nejnižšímu těžišti a optimalizovanému rozložení hmotnosti poskytuje motorka Stark VARG hbitost a pocit z jízdy v pérové váze.
.
.
Nulové emise, nenáročná údržba
Motorka Stark VARG MX 1.2 s nulovými emisemi a bez nutnosti výměny filtrů vyžaduje velmi jednoduchou údržbu. Péče o ni je stejně snadná jako o jízdní kolo.
.
.
978 NM a 14 200 OT/MIN
Motorka Stark VARG MX 1.2 poskytuje na zadním kole neuvěřitelný točivý moment 978 Nm a motor z uhlíkových vláken se otáčí až 14 200 otáček za minutu.
.
.
Více než 100 jízdních režimů
Motorka Stark VARG MX 1.2 je vybavena telefonem Stark se systémem Android, který vám umožní přizpůsobit motorku, nastavit křivku výkonu, brzdění motorem, účinek setrvačníku a kontrolu trakce, aby motorka byla perfektní pro každého jezdce a trať.
.
.
7.2 kWh a 420 V – až 6 hodin jízdy
Motorka Stark VARG MX 1.2 s výkonem 7.2 kWh vám umožní jezdit až 6 hodin nenáročné trailové jízdy nebo absolvovat celou jízdu MXGP, a její dobíjení trvá 1 nebo 2 hodiny v závislosti na zásuvce a nabíječce.
.